„Proces zwrotu ma być…wygodny dla klientów” – Biedronka informuje klientów o pomyłce!

Biedronka ogłosiła błąd w oznakowaniu jednego z artykułów spożywczych. Sieć zachęca klientów do sprawdzenia zakupionych produktów i zapewnia możliwość zwrotu, nawet bez posiadania paragonu. O jaki produkt chodzi?

Biedronka wystosowała komunikat do klientów

Biedronka zwróciła się z komunikatem do klientów, w którym poinformowała o swoim błędzie. Dotyczy on złego oznakowania dotyczącego niewielkiej partii produktów spożywczych.

ZOBACZ TAKŻE: Jak sprytnie zaplanować urlop w 2025 roku? Wykorzystaj dni wolne, aby odpoczywać przez 31 dni!

Sieć wyjaśnia, że sytuacja jest wynikiem pomyłki i zapewnia, że robi wszystko, aby podobne zdarzenia nie miały miejsca w przyszłości.

Komunikat ma na celu zapewnienie klientów o zaangażowaniu firmy w utrzymanie wysokiej jakości i bezpieczeństwa oferowanych towarów.

Biedronka podkreśla, że podjęte działania są ukierunkowane na dobro oraz komfort kupujących.

Ten produkt został oznakowany błędną datą

Problem dotyczy produktu Sushi Marinero 230 g, którego część partii została błędnie oznakowana datą przydatności do spożycia.

Zamiast prawidłowego terminu 30 listopada 2024 roku, na opakowaniach widnieje data 30 grudnia 2024 roku.

Choć pomyłka nie wpływa na bezpieczeństwo spożycia, sieć oraz producent, firma Sushi&Food Factor, zdecydowali się umożliwić klientom zwrot produktu.

W jaki sposób dokonać zwrotu produktu?

Każdy, kto zakupił ten artykuł, może go oddać w dowolnym sklepie Biedronka, nawet jeśli nie posiada paragonu.

Jedynym warunkiem jest to, aby opakowanie pozostało nieuszkodzone. Sieć zadbała o uproszczenie procedury zwrotu, aby zapewnić klientom maksymalny komfort.

Producent podkreśla, że tego typu błędy zdarzają się bardzo rzadko i zawsze reaguje na nie natychmiast. Biedronka zachęca klientów do kontaktu z obsługą w razie jakichkolwiek pytań dotyczących produktu lub procedury zwrotu.

Zdjęcie „Proces zwrotu ma być…wygodny dla klientów” – Biedronka informuje klientów o pomyłce! #1

Zwrot produktu wygodny dla klientów

Klienci, którzy nabyli produkt z błędnie oznaczoną datą, mają możliwość zwrotu w każdym sklepie sieci Biedronka. Co ważne, paragon nie jest wymagany, pod warunkiem że opakowanie produktu pozostaje nietknięte.

Proces zwrotu ma być możliwie jak najbardziej wygodny dla klientów – poinformowała sieć

Choć pomyłka nie zagraża zdrowiu, Biedronka wspólnie z producentem Sushi Marinero szybko podjęła odpowiednie kroki.

Ich celem jest utrzymanie zaufania klientów oraz zapewnienie pełnej transparentności.

Nieprawidłowe oznaczenie produktów może powodować niepewność, dlatego wprowadzono rozwiązania umożliwiające wygodny zwrot, nawet bez dowodu zakupu. To dowód troski o wygodę i satysfakcję konsumentów.

Źródło zdjęć: Canva

Udostępnij: