Wiedzę marketingową najlepiej czerpać prosto od ekspertów. W świecie marketingu funkcjonuje kilka nazwisk uznawanych za guru. Sprawdźmy, co mają do powiedzenia.
<font color="#ffff00">#1 </font>Marketing to wszystko co robisz, aby sprzedawać swój produkt lub usługę.
Frank Kern
<font color="#ffff00">#2</font> Reklama, która nie obiecuje konsumentowi żadnych korzyści, nie sprzeda produktu. A jednak większość kampanii reklamowych nie zawiera żadnej obietnicy korzyści.
David Ogilvy
<font color="#ffff00">#3</font> Marketing wymaga zasobów.
Al Ries & Jack Trout
<font color="#ffff00">#4</font> Kluczem nie jest historia, którą opowiadasz, lecz to, by twój konsument stał się jej bohaterem.
Chris Brogan
<font color="#ffff00">#5</font> Social media tworzą społeczności, nie rynki.
Don Schultz
<font color="#ffff00" style="">#6</font> Różnica między sprzedażą i marketingiem jest taka, że to pierwsze rządzi relacją, a drugie przekazem.
John Jantsch
<font color="#ffff00">#7 </font>Treść buduje relacje. Relacje budowane są na zaufaniu. Zaufanie jest motorem sprzedaży.
Andrew Davis
<font color="#ffff00">#8</font> Firmy, które mają bardziej ludzki styl komunikacji zbierają większe zaangażowanie społeczności.
Mariusz Łodyga
<font color="#ffff00">#9 </font>Marketing to nie walka na wyroby, to walka na percepcję.
Al Ries & Jack Trout
<font color="#ffff00">#10</font> Pisz, gdy jesteś pijany. Edytuj, gdy jesteś trzeźwy, Marketing to kac.
Ashwin Sanghi
<font color="#ffff00">#11</font> Teraz nie robi się pozycjonowania. Dzieje się to samo, gdy wszystko inne działa, jak należy.
Chad Pollitt
<font color="#ffff00">#12</font> To, co podoba się Tobie lub grafikowi nie jest ważne, gdy nie przynosi Ci konwersji.
Naomi Niles
<font color="#ffff00">#13</font> Jedynymi osoba, które przejmują się reklamami, są osoby, które pracują w reklamie.
George Parker
<font color="#ffff00">#14 </font>Jeśli nie inwestujesz w obsługę, pieniądze na marketing wyrzucasz w błoto.
Paweł Tkaczyk
<font color="#ffff00">#15</font> Zaprzestać reklamy by oszczędzić pieniądze to jak zepsuć zegar, by zatrzymać czas.
Thomas Jefferson
<font color="#ffff00">#16</font> Po najlepszym marketingu nie widać, że jest marketingiem.
Tom Fishburne
<font color="#ffff00">#17</font> Połowa pieniędzy, którą wydaję na reklamę, jest zmarnowana. Problem w tym, że nie wiem, która połowa.
John Wannamaker
<font color="#ffff00">#18</font> Dobry marketing sprawia, że firma wygląda mądrze. Bardzo dobry marketing sprawia, że klient czuje się mądrze.
Joe Chernov
<font color="#ffff00">
</font>
<font color="#ffff00">#19</font> Marketing jest zbyt ważny, by zostawić go tylko działowi marketingu.
David Packard
<font color="#ffff00">#20 </font>Każdy głupi potrafi zawierać transakcje handlowe, ale trzeba geniuszu, wiary i wytrwałości, by stworzyć markę.
David Ogilvy