To wam się nie spodoba! Netflix podniósł ceny! Ile teraz zapłacimy?

28 sierpnia 2024 roku Netflix ogłosił podwyżki cen swoich pakietów w Polsce. Po trzech latach względnej stabilności, użytkownicy muszą przygotować się na wyższe koszty subskrypcji. Ile teraz zapłacimy za Netflixa?

Nowe ceny subskrypcji Netflixa

Zła wiadomość dla użytkowników! Od teraz polscy użytkownicy będą musieli zapłacić więcej za dostęp do ulubionych filmów, seriali i produkcji oryginalnych Netflixa. Ceny wzrosły we wszystkich trzech dostępnych pakietach. Zmiany obejmują zarówno nowych użytkowników, jak i tych, którzy już posiadają subskrypcję. Nowi abonenci od razu będą płacić wyższe stawki, natomiast dotychczasowi klienci zostaną powiadomieni o podwyżkach e-mailem przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego.

Zdjęcie To wam się nie spodoba! Netflix podniósł ceny! Ile teraz zapłacimy? #1

Nowe stawki Netflixa w Polsce

  • Pakiet podstawowy: Cena wzrosła z 29 zł do 33 zł miesięcznie. Pakiet ten umożliwia dostęp do całej biblioteki Netflixa w jakości HD (720p), ale tylko na jednym ekranie.
  • Pakiet standardowy: Kosztuje teraz 49 zł miesięcznie, co stanowi wzrost z 43 zł. Abonament ten pozwala na oglądanie treści w jakości Full HD (1080p) na dwóch urządzeniach jednocześnie.
  • Pakiet premium: Cena wzrosła z 60 zł do 67 zł miesięcznie. Umożliwia on oglądanie filmów i seriali w jakości 4K oraz HDR, z dźwiękiem Dolby Atmos, i to na czterech urządzeniach jednocześnie.

Co oznacza podwyżka dla użytkowników?

Podwyżki cen mogą skłonić użytkowników do ponownego przemyślenia, który pakiet jest dla nich najkorzystniejszy. Warto także zauważyć, że w pakietach standardowym i premium nadal istnieje możliwość dzielenia kosztów subskrypcji z innymi użytkownikami. W planie standardowym każda z dwóch osób po podziale zapłaci 31 zł miesięcznie, a w pakiecie premium przy trzech osobach koszt wyniesie 31 zł na osobę, natomiast przy dwóch - 40 zł.

ZOBACZ TAKŻE: Dlaczego ludzie urodzeni spod znaku Panny są tak wyjątkowi?

Czy Netflix wprowadzi pakiet z reklamami?

Podwyżki cen mogą być sygnałem, że w Polsce wkrótce pojawi się tańsza wersja Netflixa z reklamami. Taki model jest już dostępny w kilku krajach, gdzie podczas oglądania treści reklamy pojawiają się zarówno przed, jak i w trakcie programu. Taki pakiet mógłby być atrakcyjną alternatywą dla osób, które chcą zaoszczędzić na abonamencie, mimo pewnych ograniczeń, jak brak możliwości pobierania treści na urządzenia mobilne.

Netflix pozostaje liderem rynku streamingowego, ale podwyżki cen mogą wpłynąć na decyzje użytkowników i przyczynić się do wzrostu popularności konkurencyjnych platform.

Udostępnij: