ACTION i PEPCO zyskają nowego konkurenta! Wielki gigant handlowy wkracza na polski rynek!

Na polski rynek wchodzi sieć handlowa MR.DIY z Malezji. W listopadzie otworzy swoje pierwsze sklepy w czterech polskich miastach. Malezyjski detalista zamierza rywalizować z takimi markami jak Pepco i Action.

Mr D.I.Y posiada obecnie ponad 4000 sklepów na całym świecie. Dotychczas działała w 12 krajach, w tym w Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Turcji oraz Hiszpanii.

Mr D.I.Y wkracza do Polski

Sieć Mr. DIY została założona w 2005 roku przez braci Tan Yu Yeha i Tan Yu Weia i stała się jedną z najszybciej rozwijających się firm w swojej branży.

ZOBACZ TAKŻE: Powstaje rejestr nieszczepionych dzieci! Surowe kary dla rodziców!

Jej obecność w Polsce zapowiada nową konkurencję na rynku detalicznym. Marka rozpoczęła działalność w Malezji jako lokalna inicjatywa, mająca na celu oferowanie szerokiego wyboru produktów codziennego użytku w atrakcyjnych cenach.

Dzięki szybkiemu rozwojowi, Mr. DIY zyskało popularność na międzynarodowych rynkach i obecnie posiada ponad 2200 sklepów w różnych krajach Azji i Europy.

Już w listopadzie ogłoszono otwarcie nowej, egzotycznej sieci handlowej – MR.D.I.Y.

 

MR.DIY jest coraz bliżej... Co kryje się w naszym sklepie? Tysiące produktów, niskie ceny i mnóstwo inspiracji DIY! Obserwuj nas, aby odkryć wszystko, co szykujemy. Wielkie otwarcia już wkrótce! - informacja zamieszczona w poście na Facebooku

Gdzie powstaną pierwsze sklepy?

Marka, pochodząca z Malezji, otworzy swoje pierwsze sklepy w:

  • Zabrzu

  • Krakowie

  • Piotrkowie Trybunalskim

  • Bielsku-Białej

Jaki asortyment proponuje nowa sieć handlowa?

W sklepach MR.DIY klienci będą mogli wybierać spośród szerokiej gamy produktów, które ułatwią codzienne życie oraz drobne prace w domu.

Na półkach znajdą się m.in.:

  • narzędzia

  • artykuły gospodarstwa domowego

  • sprzęt elektryczny

  • akcesoria do majsterkowania

  • bogaty wybór artykułów papierniczych

  • zabawki dla dzieci

  • wyposażenie wnętrz

  • akcesoria sportowe

  • kosmetyki

  • biżuteria

Wszystko to dostępne w jednym miejscu, a co najważniejsze sieć zapowiedziała, że dostępny towar będzie w bardzo atrakcyjnych cenach, które z pewnością przyciągną klientów poszukujących oszczędności.

Zdjęcie ACTION i PEPCO zyskają nowego konkurenta! Wielki gigant handlowy wkracza na polski rynek! #1

Marka promuje się hasłem "Zawsze Niskie Ceny" (Always Low Prices).

Warto dodać, że Mr. DIY prowadzi również sprzedaż online. Platforma e-commerce została uruchomiona w 2017 roku, umożliwiając klientom zakupy przez Internet.

Z jakimi sieciami będzie konkurował nowy sklep?

Jak podaje „Rzeczpospolita”, malezyjska sieć Mr. DIY będzie rywalizować z takimi markami jak:

  • Leroy Merlin

  • Castorama

  • Dealz

  • Action

  • Pepco

Obecnie sieć ma w sumie ponad 3400 sklepów.

W ostatnich latach Mr. DIY zdobył liczne nagrody, w tym tytuł jednej z najlepiej zarządzanych firm w Malezji przyznany przez Deloitte w 2021 i 2022 roku.

Firma wyróżniła się także na Alpha SEA 11th Institutional Investor Corporate Awards 2021 oraz w badaniu ASIAMONEY „Asia’s Outstanding Companies Poll 2022”, gdzie doceniono jej wyniki finansowe, jakość zarządzania, relacje z inwestorami oraz inicjatywy CSR.

Dodatkowo, Mr. DIY otrzymał swoją pierwszą nagrodę związana z ESG na The Edge ESG Awards 2022.

Źródło zdjęć: Wikipedia https://en.wikipedia.org/wiki/MR.DIY

Udostępnij: