Na polski rynek wchodzi sieć handlowa MR.DIY z Malezji. W listopadzie otworzy swoje pierwsze sklepy w czterech polskich miastach. Malezyjski detalista zamierza rywalizować z takimi markami jak Pepco i Action.
- Mr D.I.Y wkracza do Polski
- Gdzie powstaną pierwsze sklepy?
- Jaki asortyment proponuje nowa sieć handlowa?
- Z jakimi sieciami będzie konkurował nowy sklep?
Mr D.I.Y posiada obecnie ponad 4000 sklepów na całym świecie. Dotychczas działała w 12 krajach, w tym w Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Turcji oraz Hiszpanii.
Mr D.I.Y wkracza do Polski
Sieć Mr. DIY została założona w 2005 roku przez braci Tan Yu Yeha i Tan Yu Weia i stała się jedną z najszybciej rozwijających się firm w swojej branży.
ZOBACZ TAKŻE: Powstaje rejestr nieszczepionych dzieci! Surowe kary dla rodziców!
Jej obecność w Polsce zapowiada nową konkurencję na rynku detalicznym. Marka rozpoczęła działalność w Malezji jako lokalna inicjatywa, mająca na celu oferowanie szerokiego wyboru produktów codziennego użytku w atrakcyjnych cenach.
Dzięki szybkiemu rozwojowi, Mr. DIY zyskało popularność na międzynarodowych rynkach i obecnie posiada ponad 2200 sklepów w różnych krajach Azji i Europy.
Już w listopadzie ogłoszono otwarcie nowej, egzotycznej sieci handlowej – MR.D.I.Y.
MR.DIY jest coraz bliżej... Co kryje się w naszym sklepie? Tysiące produktów, niskie ceny i mnóstwo inspiracji DIY! Obserwuj nas, aby odkryć wszystko, co szykujemy. Wielkie otwarcia już wkrótce! - informacja zamieszczona w poście na Facebooku
Gdzie powstaną pierwsze sklepy?
Marka, pochodząca z Malezji, otworzy swoje pierwsze sklepy w:
-
Zabrzu
-
Krakowie
-
Piotrkowie Trybunalskim
-
Bielsku-Białej
Jaki asortyment proponuje nowa sieć handlowa?
W sklepach MR.DIY klienci będą mogli wybierać spośród szerokiej gamy produktów, które ułatwią codzienne życie oraz drobne prace w domu.
Na półkach znajdą się m.in.:
-
narzędzia
-
artykuły gospodarstwa domowego
-
sprzęt elektryczny
-
akcesoria do majsterkowania
-
bogaty wybór artykułów papierniczych
-
zabawki dla dzieci
-
wyposażenie wnętrz
-
akcesoria sportowe
-
kosmetyki
-
biżuteria
Wszystko to dostępne w jednym miejscu, a co najważniejsze sieć zapowiedziała, że dostępny towar będzie w bardzo atrakcyjnych cenach, które z pewnością przyciągną klientów poszukujących oszczędności.
Marka promuje się hasłem "Zawsze Niskie Ceny" (Always Low Prices).
Warto dodać, że Mr. DIY prowadzi również sprzedaż online. Platforma e-commerce została uruchomiona w 2017 roku, umożliwiając klientom zakupy przez Internet.
Z jakimi sieciami będzie konkurował nowy sklep?
Jak podaje „Rzeczpospolita”, malezyjska sieć Mr. DIY będzie rywalizować z takimi markami jak:
-
Leroy Merlin
-
Castorama
-
Dealz
-
Action
-
Pepco
Obecnie sieć ma w sumie ponad 3400 sklepów.
W ostatnich latach Mr. DIY zdobył liczne nagrody, w tym tytuł jednej z najlepiej zarządzanych firm w Malezji przyznany przez Deloitte w 2021 i 2022 roku.
Firma wyróżniła się także na Alpha SEA 11th Institutional Investor Corporate Awards 2021 oraz w badaniu ASIAMONEY „Asia’s Outstanding Companies Poll 2022”, gdzie doceniono jej wyniki finansowe, jakość zarządzania, relacje z inwestorami oraz inicjatywy CSR.
Dodatkowo, Mr. DIY otrzymał swoją pierwszą nagrodę związana z ESG na The Edge ESG Awards 2022.
Źródło zdjęć: Wikipedia https://en.wikipedia.org/wiki/MR.DIY