„Prosimy o zaprzestanie korzystania”! Sinsay apeluje o zwrot produktów!

Sinsay ogłosił na swojej stronie internetowej, że wycofuje z oferty pięć produktów, które wcześniej były dostępne w sklepach. W komunikacie firma prosi, aby osoby, które mają te artykuły, natychmiast zaprzestały ich używania i postępowały zgodnie z instrukcjami dotyczącymi zwrotu. Jak można zwrócić wycofane produkty?

Marka odzieżowa Sinsay, będąca częścią grupy LPP, dynamicznie rozwija swoją obecność na rynku europejskim. W Polsce, od momentu rozpoczęcia działalności w 2013 roku, otworzyła około 450 sklepów, które codziennie przyciągają licznych klientów dzięki szerokiemu asortymentowi oraz konkurencyjnym cenom.

Sinsay apeluje do klientów

Sinsay regularnie informuje swoich klientów o ważnych aktualizacjach dotyczących oferowanych produktów.

ZOBACZ TAKŻE: "Straty finansowe i ogromne utrudnienia"! Będzie kolejny dzien z zakazem handlu?

Obecnie, na swojej oficjalnej stronie internetowej, marka ogłosiła wycofanie pięciu artykułów z asortymentu, które były dostępne w sklepach.

Jak podano, powodem tej decyzji jest fakt, że te produkty „nie spełniały standardów jakości” obowiązujących w firmie.

Osoby posiadające produkty o numerach index 3648U-33X, 3648U-22X, 3648U-11X, 7698P-MLC, 7938R-MLC, proszone są o zaprzestanie korzystania z tych produktów i postępowanie zgodne z poniższą procedurą zwrotu – zaapelowano do klientów

O jakie produkty chodzi?

Wśród wycofanych produktów znajdują się:

  • trzy rodzaje maseczek w płachcie do twarzy – z arbuzem, mango i opuncją

  • muzyczna tablica sensoryczna

  • składany wózek

Sinsay informuje, że klienci, którzy dokonali zakupu w sklepie stacjonarnym, mogą zwrócić te artykuły w dowolnej placówce sieci.

Osoby, które nie mają paragonu, będą musiały wypełnić specjalny formularz zwrotu.

Dla tych, którzy kupili produkty online, Sinsay oferuje dwie możliwości zwrotu:

  • mogą oni oddać towar w każdym salonie stacjonarnym

  • zalogować się na swoje konto klienta i tam zaznaczyć opcję „zwrot” lub „reklamacja”, po tej czynności na maila przyjdzie dalsza instrukcja postępowania

Firma przeprosiła klientów

W oficjalnym komunikacie zamieszczonym na stronie internetowej Sinsay, marka wyraziła swoje przeprosiny za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją.

Za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy– przekazano w komunikacie na stronie Sinsay.

Źródło zdjęć: Canva, oficjalna strona sklepu Sinsay https://www.sinsay.com/pl/pl/komunikat?srsltid=AfmBOory8Ru8qMKrqP3jN0tzAejyi-N6y-KpvrUTYNMK0fOP0FgfZZmz , Wikipedia

 

Udostępnij: