Lidl ponownie zwraca się do klientów z ważnym ogłoszeniem. Na stronie sieci pojawiła się kolejna informacja dotycząca wycofania produktu dostępnego wcześniej w sklepach. O jaki produkt chodzi?
- Pilny komunikat do klientów LIDLA
- Jakie partie produktu zostały wycofane?
- Firma wystosowała przeprosiny do klientów
- Sklep informuje o możliwości zwrotu wycofanego produktu
Lidl wystosował ważny apel do swoich klientów, informując o konieczności wycofania jednego z produktów dostępnych w sklepach sieci. Szczegóły dotyczące wycofania oraz rekomendacje dla konsumentów zostały opublikowane na oficjalnej stronie internetowej Lidla. Sieć zachęca do zapoznania się z komunikatem i podjęcia odpowiednich kroków.
Pilny komunikat do klientów LIDLA
Lidl poinformował o kolejnym wycofaniu produktów ze swojej oferty. Po wcześniejszym ogłoszeniu dotyczącym kalendarzy adwentowych, sieć wydała nowy komunikat skierowany do klientów.
ZOBACZ TAKŻE: Awaria Facebooka, Messengera i Instagrama. Problemy na szeroką skalę
Tym razem dotyczy on dwóch partii musztardy French’s Classic Yellow Mustard, które zostały usunięte ze sprzedaży.
10 grudnia 2024 zostaliśmy poinformowani o wycofaniu przez McCormick produktu French’s Classic Yellow Mustard z powodu błędnego oznakowania i braku na opakowaniu informacji o alergenie musztardy – gorczycy – wyjaśniono w oświadczeniu opublikowanym na stronie internetowej Lidla
Jakie partie produktu zostały wycofane?
Wycofaniu podlegają partie produktu o kodzie kreskowym 5900084279611, oznaczone datami przydatności do spożycia: 28 lutego 2026 oraz 1 marca 2026.
Firma wystosowała przeprosiny do klientów
Sieć przeprosiła klientów za wszelkie niedogodności związane z wycofaniem produktu, zaznaczając, że decyzja ta wynika z troski o bezpieczeństwo konsumentów, które jest dla niej sprawą najwyższej wagi.
Przepraszamy, jeśli wycofanie bezpośrednio dotyczy państwa zakupu, ale bezpieczeństwo konsumentów jest dla nas priorytetem – podkreślono w komunikacie
Sklep informuje o możliwości zwrotu wycofanego produktu
Lidl zapewnił klientów o możliwości zwrotu wycofanego produktu, nawet bez konieczności okazania paragonu.
Osoby, które chcą odzyskać pieniądze, mogą po prostu zwrócić produkt w dowolnym sklepie sieci.
Dodatkowo, dla uzyskania szczegółowych informacji, klienci mogą skontaktować się z producentem.
Sieć przeprosiła za wszelkie niedogodności i poinformowała, że wycofane produkty zostaną ponownie udostępnione w sprzedaży tak szybko, jak to będzie możliwe.
Aby uzyskać pełny zwrot kosztów, prosimy o zwrócenie produktu w sklepie. Paragon nie jest do tego wymagany. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i zapewniamy, że te produkty będą ponownie dostępne w sprzedaży w najkrótszym możliwym czasie – czytamy na stronie sklepu.
Źródło zdjęć: Canva, Wikipedia, oficjalna strona Lidla https://www.lidl.pl/store