Biedronka wprowadza wielkie zmiany dla swoich klientów!

Sieć sklepów Biedronka postanowiła wprowadzić istotne zmiany, które mogą wpłynąć na zwyczaje zakupowe wielu klientów. Sprawdźcie, o co chodzi!

Wielkie zmiany dla klientów Biedronki

Sieć sklepów Biedronka ogłosiła niespodziewane zmiany, które mogą wpłynąć na wielu klientów. W ostatnim tygodniu stycznia gazetki promocyjne będą ukazywać się w nietypowych terminach: w poniedziałek, 27 stycznia, w środę, 29 stycznia, oraz w piątek, 31 stycznia. Takie rozwiązanie ma na celu zwiększenie zainteresowania ofertą sieci oraz przyciągnięcie nowych klientów.

Zdjęcie Biedronka wprowadza wielkie zmiany dla swoich klientów! #1

Jak informuje sieć, gazetki będą dostępne zarówno w sklepach, jak i w wersji elektronicznej, na stronie internetowej oraz w aplikacji mobilnej. Aktualnie nie wiadomo, czy w kolejnych tygodniach Biedronka powróci do tradycyjnego harmonogramu dwóch gazetek tygodniowo, publikowanych w poniedziałki i czwartki.

Promocje, które warto śledzić

Nowy harmonogram gazetek to także okazja do skorzystania z wyjątkowych promocji. Do 29 stycznia klienci mogą zakupić łopatkę wieprzową w cenie 8,49 zł/kg, przy użyciu aplikacji Moja Biedronka. Ponadto tylko do wtorku, 28 stycznia, klienci mogą skorzystać z promocji na mleko UHT Wypasione (3,2%) w systemie 6 + 6 gratis oraz na majonez delikatesowy Madero w ofercie 1 + 1 gratis. Warto zwrócić uwagę na wiele promocji dedykowanych użytkownikom karty Moja Biedronka.

Świadome zakupy – nowy trend polskich konsumentów

Badania cytowane przez „Rzeczpospolitą” pokazują, że aż 90% Polaków aktywnie poszukuje promocji przed zakupami. Mieszkańcy mniejszych miejscowości szczególnie chętnie korzystają z gazetek promocyjnych i aplikacji mobilnych, które umożliwiają szybkie porównywanie cen.

Polscy konsumenci coraz częściej robią zakupy z telefonem w ręku, analizując ceny produktów w aplikacji czy gazetkach promocyjnych. Coraz większą uwagę przykładają również do zgodności cen na paragonach z ofertą promocyjną– zauważa portal businessinsider.com.pl.

Przyszłość gazetek w Biedronce

Na ten moment nie ma informacji, czy nowy harmonogram publikacji gazetek zostanie utrzymany na stałe. Zmiana ta może być testem mającym na celu dopasowanie strategii do oczekiwań klientów i obecnych trendów zakupowych. Pewne jest jednak, że takie działania przyczyniają się do zwiększenia ruchu w sklepach oraz budują większe zaangażowanie klientów.

Elastyczność w dostosowywaniu harmonogramu i atrakcyjne promocje to klucz do sukcesu na rynku– komentują eksperci.

Źródło zdjęcia: Canva

Udostępnij: