Sieć H&M ogłasza przemiany z większymi opłatami dla klientów. Nowa polityka zwrotów na horyzoncie!
Sieć H&M ogłasza przemiany z większymi opłatami dla klientów. Nowa polityka zwrotów na horyzoncie!
Polityka zwrotów: opłata za produkty H&M
W Wielkiej Brytanii opłata za zwroty produktów z H&M kupionych przez sklepy internetowe wyniesie 1,99 funta.
Opłata ta będzie dotyczyć zarówno zwrotów rzeczy kupionych w sklepach stacjonarnych, jak i przesyłek zwrotnych do sklepów internetowych.
W Belgii H&M wprowadza opłatę za zwroty zamówień online w wysokości 1,95 euro (opłata jest potrącana od kwoty zwrotu). Zwroty w sklepach stacjonarnych pozostają darmowe.
Nie jest to jednak jedyny przypadek, ponieważ firmy Zara i Uniqlo również podjęły decyzję o wprowadzeniu opłat za zwroty towarów.
Kto będzie ponosił opłaty?
Klienci, którzy są członkami programu lojalnościowego, nie zostaną obciążeni opłatą za zwrot.
Opłaty w Polsce
W Polsce za zwrot towarów w sklepie online trzeba zapłacić 3,90 złotych. Darmowego zwrotu można dokonać w sklepie stacjonarnym.
„Kwota ta zostanie odliczona od zwracanej Ci kwoty. Klubowiczom przysługuje opcja bezpłatnego zwrotu towaru” – wpis na stronie hm.com.pl
Sieć H&M
H&M (hennes & mauritz) to międzynarodowa sieć sklepów odzieżowych pochodząca ze Szwecji, która została założona w 1947 roku przez Erlinga Perssona. Firma specjalizuje się w oferowaniu modnej odzieży w przystępnych cenach dla szerokiego grona odbiorców. H&M stał się jednym z największych na świecie detalistów odzieżowych, ekspandując na liczne rynki globalne i posiada tysiące sklepów w różnych krajach. Oprócz głównej marki H&M, firma posiada kilka innych marek, takich jak Cos, Monki czy & Other Stories. H&Mjest również znany z kolekcji stworzonych we współpracy z renomowanymi projektantami mody, co przyciąga uwagę mediów i klientów z całego świata.