Niemiecka sieć domów towarowych Woolworth rozpoczęła swoją ekspansję na polskim rynku, inauguracyjny moment tego wydarzenia miał miejsce w Krakowie, 8 maja, kiedy to pierwszy sklep Woolworth przywitał klientów w prestiżowym centrum handlowym Atut w Krakowie.
- Sukces niemieckiego sklepu w Polsce: ekspansja i korzystne oferty?!
- Woolworth: początki firmy
- Woolworth: plany na przyszłość
- Niemiecka firma: szybki rozwój
Sukces niemieckiego sklepu w Polsce: ekspansja i korzystne oferty?!
Niemiecka sieć domów towarowych Woolworth rozpoczęła swoją ekspansję na polskim rynku, inauguracyjny moment tego wydarzenia miał miejsce w Krakowie, 8 maja, kiedy to pierwszy sklep Woolworth przywitał klientów w prestiżowym centrum handlowym Atut w Krakowie.
Woolworth: początki firmy
Woolworth to dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów, która cieszy się największą popularnością na zachodnich rynkach. Jej historia sięga roku 1879, kiedy została założona w Pensylwanii, Stanach Zjednoczonych.
Frank Winfield Woolworth, twórca tego sklepu specjalizującego się w artykułach do domu, wprowadził na rynek innowacyjne podejście do handlu detalicznego, co stanowiło przełom w tamtych czasach.
Jego przełomową koncepcją było eksponowanie cen towarów na ladzie, co stało się rewolucyjnym momentem, ustanawiając nowe standardy w handlu detalicznym.
Ta innowacyjna idea sprawiła, że zakupy stały się bardziej transparentne i zrozumiałe dla klientów. Ten nowatorski sposób zyskał ogromną popularność i rozprzestrzenił się na całym globie.
Woolworth: plany na przyszłość
W roku 2023 niemiecki gigant planuje uruchomić ponad dwadzieścia nowych sklepów w Polsce, obejmując nowe lokalizacje w miastach takich jak Łódź, Kraków, Warszawa i Poznań.
Niedawno firma otworzyła swoją najnowszą placówkę w Galerii Łódzkiej.
W perspektywie krótkoterminowej firma dąży do prowadzenia ponad 1000 domów towarowych w Niemczech, co pozwoli jej stać się największą i najbardziej popularną siecią domów towarowych w kraju.
“Dzięki szybkiemu tempu naszej ekspansji, ciągłemu rozwojowi naszej oferty i koncepcji sprzedaży oraz wieloletniemu doświadczeniu w handlu stacjonarnym, od 2023 roku będziemy rozszerzać nasz unikalny i elastyczny format sprzedaży na inne kraje. W perspektywie średnioterminowej chcemy stworzyć sieć 5000 domów towarowych w Europie” - podaje firma.
Niemiecka firma: szybki rozwój
Według firmy, jej rozwój jest nadzwyczaj dynamiczny i nie ma sobie równych wśród domów towarowych w Niemczech.
“Rozpoczęliśmy działalność w 2010 r. od 158 domów towarowych - obecnie posiadamy ponad 500 sklepów w niemieckich śródmieściach, centrach handlowych i sklepach specjalistycznych. Teraz planujemy wystartować także w Polsce” - podaje firma na stronie internetowej Woolworth.