Lidl reaguje na SMSy- Biedronki! Jest oświadczenie!

Biedronka rozsyłała swoim klientom sms-y, w których odniosła się do cen produktów konkurencyjnej sieci Lidl. W związku z tym, głos w sprawie zabrała Head of Corporate Communications and CSR, Aleksandra Robaszkiewicz, która wydała oświadczenie.

    Sieć sklepów Biedronka wysyłała do swoich klientów sms-y, w których proponowano produkty w cenach lepszych niż w Lidlu. Taktyka sklepów Jerenimo Martins nie spodobała się klientom, którzy zgodnie przyznali, że tego typu marketing nie do końca jest uczciwy. 

    W związku z masą zamieszczonych artykułów w mediach na temat wysyłanych pzez Biedronkę smsów, głos w sprawie zdecydowała się zabrać szefowa działu Komunikacji Lidla. 

    W przesłanym do naszej redakcji oświadczeniu Lidl zaznacza, że informacje, które zostały przekazane w smsach Biedronki na temat cen produktów nie są prawdziwe: 

    Pragniemy zaznaczyć, że rozpowszechniane informacje o cenach wybranych produktów w sieci Lidl Polska są nieprawdziwe i wprowadzają konsumentów w błąd. Dziś, tj. 05.02.2024 r. od samego rana w naszych sklepach ceny dla klientów używających aplikacji Lidl Plus wynosiły odpowiednio: bukiet tulipanów (15 szt.) - 11,99 zł, masło Pilos gold extra 83% - 2,85 zł za 200 gram, a kilogram mandarynek - 3,39 zł.

    Podkreślono także, że produkty marki Lidl są wysokiej jakości, ale w niskiej cenie:

    Naszą podstawową misją, na której budujemy działalność operacyjną, jest zapewnianie klientom produktów wysokiej jakości, w niskiej, lidlowej cenie, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Wyróżnikiem naszej oferty jest atrakcyjny stosunek ceny do jakości.

    Jako potwierdzenie podano wyniki ostatnich raportów: 

    Konkurencyjną ofertę sklepów Lidl Polska potwierdzają prowadzone regularnie niezależne opracowania, takie jak np. raport „Koszyk Zakupowy”, przygotowany przez ASM Sales Force Agency. W ostatnim raporcie, opublikowanym za grudzień 2023 zajęliśmy drugie miejsce ogółem w zestawieniu wszystkich badanych sieci handlowych. Z kolei według „Faktu” spośród czterech podmiotów objętych zestawieniem, koszyk 25 podstawowych produktów jest najtańszy w Lidlu (ceny zawarte w zestawieniu były z 23.01.2024 r.).

    Zdjęcie Lidl reaguje na SMSy- Biedronki! Jest oświadczenie! #1

    Dodano również, że Lidl organizuje specjalne akcje przeznaczone dla swoich klientów: 

    Podkreślamy, że Lidl Polska chroni polskie rodziny przed trudną sytuacją ekonomiczną. Oferowanie produktów wysokiej jakości, w niskiej, atrakcyjnej cenie jest wpisane w DNA naszej firmy od początku jej działania. Dużym zainteresowaniem cieszą się akcje Lidl Polska, takie jak Lidlowe ceny, Tania Sobota w Lidlu czy Tydzień XXL. Dodatkowo, nieustannie klienci mają możliwość korzystania z aplikacji Lidl Plus, dzięki której mają dostęp do większej liczby benefitów, takich jak specjalne kupony, oferty, zdrapki czy paragony cyfrowe i gazetki. Oprócz promocji kierowanych tylko do użytkowników aplikacji, wszyscy klienci Lidl Polska mają dostęp do licznych ofert promocyjnych.

    Na koniec zaznaczono, że asortyment marki Lidl wciąż jest poszerzany,  a cechuje go wysoka jakość i niska cena: 

    Nieustannie poszerzamy także asortyment marek własnych, dbając o to, aby nowe produkty cechowały się wysoką jakością i niską ceną, a także były przyjazne dla środowiska. Istotny wkład w budowanie marek własnych mają polscy dostawcy, którzy w dużej mierze pomagają nam je tworzyć. Klienci często i chętnie sięgają po produkty marek własnych, wiedząc, że w ten sposób zyskują wysoką jakość oraz atrakcyjną cenę. Pomimo rosnących kosztów pozyskania surowców, zapewniamy bardzo niskie ceny na tysiące produktów dostępnych w naszych sklepach.

    Udostępnij: