Wczoraj doszło do problemów z prawidłowym funkcjonowaniem powszechnie znanego komunikatora społecznego WhatsApp. Co się stało?
Jak przekazał serwis Downdetector, aplikacja komunikacyjna WhatsApp, która jest własnością Meta Platforms, przeszła wczoraj bardzo poważną awarię. Wielu użytkowników zgłaszało problemy z poprawnością funkcjonowania tej aplikacji.
Awaria komunikatora WhatsApp!
Do bardzo poważnych problemów w działaniu powszechnie używanej aplikacji doszło w dniu wczorajszym. Problem z dostępem do tej usługi był zgłaszany przez użytkowników z całego świata.
Problemy te pojawiły się również w Indiach, Wielkiej Brytanii a nawet Brazylii. W naszym kraju do tej awarii doszło w godzinach wieczornych, wiele osób zgłaszało nie małe problemy z obsługa tej aplikacji.
Reakcja Mety na zgłoszone problemy
Firma Meta nie odniosła się od razu do awarii jaka się pojawiła. Nie podano przyczyn anie nie określono zakresu wielkości problemów technicznych.
Zgłaszane problemy przez użytkowników tej aplikacji dotyczyły zarówno niemożliwości odbierania wiadomości, jak ich wysyłania.
Cała ta sytuacja przyczyniła się także do problemów wynikających dla szerszej grupy odbiorców, w tym również tych, którzy korzystają z tego typu udogodnień w branży biznesowej.
ZOBACZ TAKŻE: Co nowego w kwietniu na Netfliksie?
To pokazuje, że zawsze trzeba mieć plan awaryjny w razie niedogodności w prawidłowym funkcjonowaniu platform społecznościowych, które wykorzystujemy w życiu codziennym.
Na ten moment są podjęte wszelkie działania nad pracami związanymi z przywróceniem poprawności działania WhatssAppa. Nie wszystkie funkcje są już przywrócone. niektóre osoby mogą się jeszcze borykać z pewnymi utrudnieniami.
Nowe funkcje w WhatsApp
WhatsApp, pionier w dziedzinie darmowych aplikacji do komunikacji internetowej, ciągle rozwija swoją ofertę, szczególnie pod kątem bezpieczeństwa i prywatności.
Najnowsza aktualizacja (2.24.6.20) dla testerów beta wprowadza kilka nowych opcji zabezpieczeń, takich jak blokada dostępu za pomocą kodu PIN, odcisku palca, hasła lub rozpoznawania twarzy.
Użytkownicy mają również możliwość dostosowania ustawień, na przykład określenia czasu, po którym aplikacja zostanie zablokowana po zamknięciu.
Te nowe funkcje podkreślają zobowiązanie WhatsAppa do zapewnienia maksymalnego poziomu bezpieczeństwa i prywatności swoim użytkownikom, reagując na rosnące potrzeby w obszarze ochrony danych osobowych w obliczu coraz większych zagrożeń cybernetycznych.
Możemy spodziewać się, że te innowacje wkrótce zostaną udostępnione wszystkim użytkownikom WhatsAppa, dając im dodatkową kontrolę nad swoimi rozmowami i danymi.