„Zapraszamy do zwrotu” - Pilny komunikat LIDLA!

Lidl poinformował na swojej oficjalnej stronie o wycofaniu produktu, kierując pilny apel do klientów. Jak czytamy w komunikacie, podjęto natychmiastową decyzję o wycofaniu produktu z powodu pomyłki, do której doszło podczas produkcji. O jaki produkt chodzi?

Lidl wystosował pilny apel do klientów, ogłaszając wycofanie jednego z produktów ze swoich sklepów. Decyzja zapadła natychmiast po wykryciu błędu, który wystąpił na etapie produkcji. Produkt ten, jak wskazano w ostrzeżeniu, może stwarzać zagrożenie dla niektórych konsumentów.

Pilny apel Lidla

Jak poinformował Lidl, w wyniku błędu podczas pakowania produktu, w opakowaniach lodów „Gelatelli, Mochi Coconut” znalazły się lody o smaku cytrynowym. W efekcie na etykiecie lodów „Gelatelli, Lody Mochi Coconut, 180 g” zabrakło informacji o zawartości alergenu – mąki sojowej.

W wyniku pomyłki, w opakowaniu lodów „Gelatelli, Mochi Coconut” producent umieścił lody o smaku cytrynowym. Skutkiem tego na etykiecie produktu „Gelatelli, Lody Mochi Coconut, 180 g” z datą minimalnej trwałości 24.12.2025 o numerze partii 2024062480001PL, brakuje informacji o alergenie, jakim jest mąka sojowa – wyjaśniono w komunikacie

Zdjęcie „Zapraszamy do zwrotu” - Pilny komunikat LIDLA! #1

Ważne ostrzeżenie dla klientów

Ostrzeżenie jakie zostało zawarte w komunikacie, dotyczy przede wszystkim osób z nietolerancją soi. Zalecono, aby osoby te nie spożywały wycofywanego produktu i postąpili zgodnie z przekazanym komunikatem.

W informacji podkreślono, że dla zapewnienia bezpieczeństwa konsumentów firma natychmiast wycofała produkt ze sprzedaży, a osobom z nietolerancją soi stanowczo odradza się jego dalsze spożywanie.

Klienci z nietolerancją soi nie powinni spożywać wycofywanego produktu i zastosować się do komunikatu. Dla pozostałych osób (bez nietolerancji soi) artykuł nie stwarza ryzyka – podano w komunikacie

Dodano również, że:

Biorąc pod uwagę bezpieczeństwo konsumentów natychmiast podjęliśmy decyzję o wycofaniu produktu ze sprzedaży i osobom z nietolerancją soi nie zalecamy jego dalszego spożywania – czytamy dalej

Klienci proszeni o zwrot

Jak przekazała firma klienci mogą zwrócić zakupiony towar w dowolnym punkcie, bez konieczności okazywania dowodu zakupu. Lidl zapewnia również, że pozostałe artykuły, jakie dostępne są w ofercie sklepu są bezpieczne i nie stanowią zagrożenia.

Lidl przeprasza wszystkich konsumentów, którzy kupili wskazany produkt, za zaistniałą sytuację i zapewniają, że grono specjalistów każdego dnia dba o bezpieczeństwo oferowanych artykułów – zwrócono się do klientów

To kolejny komunikat Lidla

Już w tym miesiącu sieć sklepów Lidl informowała klientów o wycofaniu z obiegu mąki, z powodu przekroczenia dopuszczalnego poziomu Ochratoksyny A.

Takie ostrzeżenie zostało wtedy wydane również przez Główny Inspektorat Sanitarny.

Źródło zdjęć: Wikipedia, oficjalna strona Lidla https://www.lidl.pl/

Udostępnij: