Na oficjalnej stronie sklepu Sinsay pojawił się pilny komunikat do klientów. Chodzi o zwrot produktu, który nie powinien być dalej używany. O jaki produkt chodzi?
- Pilny komunikat Sinsay
- O jakie produkty chodzi?
- Apel do klientów o dokonanie zwrotu
- W jaki sposób dokonać zwrotu?
Sinsay opublikował na swojej stronie internetowej ważny komunikat dotyczący wycofania jednego z produktów dostępnych wcześniej w sklepach sieci. Firma ostrzega, aby nie korzystać z niego dalej. Firma apeluje o dokonanie zwrotu.
Pilny komunikat Sinsay
Sinsay, będący częścią spółki LPP, to jedna z najszybciej rozwijających się marek odzieżowych w Polsce. Działający od 2013 roku brand zdążył otworzyć ponad 450 sklepów na terenie kraju.
ZOBACZ TAKŻE: Nowość na Instagramie! Funkcja znana z WhatsAppa trafia do aplikacji!
Klientów przyciągają przede wszystkim atrakcyjne ceny i szeroki wybór produktów, co sprawia, że Sinsay cieszy się dużą popularnością wśród kupujących.
Na swojej oficjalnej stronie firma zamieściła bardzo ważny komunikat.
W związku z niespełnieniem standardów jakości Sinsay, uprzejmie informujemy, że marka podjęła decyzję o wycofaniu poniższych produktów ze sprzedaży – czytamy w oficjalnym komunikacie
O jakie produkty chodzi?
Sinsay regularnie informuje swoich klientów o ważnych kwestiach związanych z oferowanymi produktami, w tym o wycofaniu tych, które nie spełniają wymogów jakości.
Na stronie internetowej marki pojawił się komunikat o kolejnym wycofanym artykule.
Tym razem dotyczy on przytulanki, gąski z lusterkiem i tasiemkami, oznaczonej numerem 8225P-00X, sprzedawanej w cenie 24,99 zł.
Apel do klientów o dokonanie zwrotu
W związku z wycofaniem produktu z oferty, Sinsay zwraca się z prośbą do klientów, którzy go zakupili, o dokonanie zwrotu.
Prośba dotyczy także czterech innych artykułów, które wczesniej zostały usunięte ze sklepu:
-
3648U-33X,
-
3648U-22X,
-
3648U-11X,
-
7938R-MLC
Osoby posiadające produkty proszone są o zaprzestanie korzystania z tych produktów i postępowanie zgodne z procedurą zwrotu – apel do klientów
W jaki sposób dokonać zwrotu?
Jeżeli produkty zakupione zostały w sklepach stacjonarnych należy:
• dokonać zwrotu w każdym sklepie Sinsay
Jeśli nie masz dowodu zakupu, personel poprosi o wypełnienie formularza.
Jeżeli produkty zostały zakupione online:
• zwrot jest możliwy po zalogowaniu się na swoje konto klienta
Wybierz opcję „zwrot” lub „reklamacja” i postępuj zgodnie z instrukcjami, które otrzymasz drogą mailową.
Zwrot można również zrealizować w dowolnym sklepie stacjonarnym Sinsay.
W razie jakichkolwiek pytań, istnieje możliwość kontaktu telefonicznego pod numerem 58 353 65 65.
Źródło zdjęć: Canva, oficjalna strona Sinsay, Wikipedia