„Nie wiem już, za co ja płacę” – sieć Play zmaga się z dużą awarią

W dniu wczorajszym, w godzinach wieczornych, użytkownicy sieci Play zaczęli zgłaszać poważne problemy z działaniem usług. Najwięcej skarg dotyczyło niedostępności internetu i telewizji. Według serwisu Downdetector, w kulminacyjnym momencie zarejestrowano prawie 13 tysięcy zgłoszeń o awarii.

Klienci sieci Play informują o awariach w mediach społecznościowych i na portalu Downdetector. Problemy zgłaszane są z różnych części kraju, w tym z takich miast jak Warszawa, Kraków, Wrocław, Bielsko-Biała, Częstochowa, Gdynia czy Lublin.

Awaria sieci Play

W mediach społecznościowych pojawiły się informacje o problemach z działaniem sieci Play. Użytkownicy zgłaszają wiele usterek. Problemy dotyczą głównie działania usługi telewizyjnej.

ZOBACZ TAKŻE: Pilne! IMGW wydało ostrzeżenia przed silnym wiatrem!

Na stronie Downdetector pojawiają się komentarze wskazujące na brak dostępu do telewizji, mimo że internet często działa bez zakłóceń.

Czy wystąpiła jakaś awaria telewizji Play? W trakcie oglądania wyłączyła się na obydwu telewizorach i nie chce wystartować - czytamy w komentarzach na stronie Downdetector

Brak TV Gdynia Witomino. Internet działa, aplikacja PlayNow nie działa, a Barcelona gra :/ nie wiem już, za co ja płacę - informuje kolejny abonent sieci

Takie opinie to tylko część zgłoszeń, które pojawiają się w internecie. Na platformie Downdetector awaria została zarejestrowana prawie 13 tysięcy razy, a liczba zgłoszeń nadal rośnie.

Zdjęcie „Nie wiem już, za co ja płacę” – sieć Play zmaga się z dużą awarią #1

Komunikat sieci Play

Awaria dotyczy różnych obszarów Polski – o problemach informują osoby z Warszawy, Szczecina, Bielska-Białej, Dąbrowy Górniczej, Poznania, Krakowa, Gdańska i Lublina.

Przedstawiciele Play potwierdzili awarię i przepraszają za niedogodności.

Dział IT pracuje nad jej rozwiązaniem, jednak nie podano czasu trwania problemu ani jego przyczyny.

Klienci, którzy doświadczą przerwy w usługach dłuższej niż 24 godziny, mogą ubiegać się o odszkodowanie, zgodnie z regulaminem.

Wnioski o rekompensatę można składać po 24 godzinach od wystąpienia awarii, kontaktując się przez czat, infolinię lub odwiedzając salon.

Wiemy o niedogodnościach. Dział IT pracuje już nad rozwiązaniem. Proszę o cierpliwość i przepraszam za utrudnienia. Niestety nie mam informacji ile ona może potrwać, natomiast staramy się naprawić niedogodność jak najszybciej. Nie znamy także powodu awarii, Musisz uzbroić się w cierpliwość. Zgodnie z regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych: "W przypadku przerwy w świadczeniu Usługi trwającej dłużej niż 24 godziny, masz prawo zażądać zapłaty odszkodowania w wysokości 1/30 wartości średniej opłaty miesięcznej (liczonej według ostatnich trzech Rachunków Telekomunikacyjnych, a w przypadku, gdy otrzymałeś mniej niż trzy Rachunki Telekomunikacyjne – średniej opłaty miesięcznej z wszystkich wystawionych rachunków) za każde kolejne rozpoczęte 24 godziny przerwy." https://www.play.pl/resources/pdf/2020/Regulamin-swiadczenia-Uslug-Telekomunikacyjnych-dostepu-do-internetu-dla-uzytkownikow_new.pdf w sprawie odszkodowania można kontaktować się z nami tutaj na czacie, infolinii lub bezpośrednio w salonie po 24 godzin od awarii która wystąpiła dzisiaj od 20:30 – podaje sieć

Źródło zdjęć: Canva, Wikipedia

Udostępnij: