„Prosimy o zaprzestanie korzystania” – pilny apel SINSAY!

Sieć SINSAY ogłosiła wycofanie kolejnego artykułu ze sprzedaży. Decyzja wynika z wykrycia, że produkt nie spełnia wymaganych standardów jakości. Sklep prosi klientów o natychmiastowe zaprzestanie użytkowania i zwrot towaru. O jaki produkt chodzi?

Pilny komunikat do klientów SINSAY

Sinsay wycofuje kolejny produkt ze swojej oferty. Sieć ostrzega klientów i apeluje o zwrot. Tym razem chodzi o popularną zabawkę w kształcie pomarańczowej krowy, oznaczoną numerem indeksu 9291P-22X.

ZOBACZ TAKŻE: Budda i Grażynka są na wolności! Wyszli z aresztu przed świętami!

Z czego wynika taka decyzja?

Decyzja o wycofaniu została podjęta po wykryciu, że artykuł nie spełnia standardów jakości. Sklep prosi, aby klienci natychmiast przestali używać tego produktu.

Zdjęcie „Prosimy o zaprzestanie korzystania” – pilny apel SINSAY! #1

Jak zwrócić zabawkę?

Klienci, którzy kupili zabawkę w sklepie stacjonarnym, mogą oddać ją w dowolnym punkcie sieci Sinsay.

Jeśli nie posiadasz dowodu zakupu, nie musisz się martwić. Wystarczy wypełnić odpowiedni formularz na miejscu.

Dla osób, które dokonały zakupu online, istnieją dwie możliwości:

  • zwrot w sklepie stacjonarnym

  • odesłanie produktu

Szczegółowe instrukcje dotyczące zwrotu są dostępne po zalogowaniu na swoje konto klienta, a sklep wysyła dodatkowe informacje mailowo.

Decyzja Sinsay to kolejny krok w kierunku zapewnienia bezpieczeństwa klientów i utrzymania wysokich standardów jakości. Jeśli posiadasz wskazany produkt, warto działać szybko, aby uniknąć problemów.

To kolejny apel do klientów sklepu

Sinsay w ostatnim czasie kilkukrotnie informował o wycofaniu produktów ze swojej oferty. Poza pomarańczową zabawką w kształcie krowy, sieć wcześniej apelowała o zwrot innych artykułów.

Na liście znalazły się między innymi:

  • dekoracje świąteczne (indeksy: 699CX-MLC i 697CX-MLC)

  • przytulanka dla dzieci (8225P-00X)

  • maseczki w płachcie (3648U-33X, 3648U-22X, 3648U-11X)

  • zabawkowy wózek (7938R-MLC)

Wszystkie te produkty zostały wycofane z powodu niespełnienia standardów jakości, a sieć wciąż zachęca klientów do ich zwrotu.

Osoby posiadające produkty proszone są o zaprzestanie korzystania (…) i postępowanie zgodne z procedurą zwrotu – apel Sinsay

Sklep dbając o bezpieczeństwo swoich klientów zawsze umieszcza ważne komunikaty na swojej oficjalnej stronie internetowej. Tam w sposób szczegółowy znajdują się opisane produkty, które zostały wycofane ze sprzedaży.

Źródło zdjęć: Canva, Wikipedia, oficjalna strona sklepu Sinsay

Udostępnij: