Sinsay wystosował ważny komunikat do swoich klientów dotyczący świątecznych produktów dostępnych w sprzedaży. Okazało się, że niektóre z nich mogą nie spełniać odpowiednich standardów lub zawierać wady, które mogą wpływać na ich bezpieczeństwo lub jakość. O jakie produkty chodzi?
- Pilny komunikat Sinsay
- Jakie produkty zostały wycofane?
- Dlaczego te produkty zostały wycofane?
- Prośba o natychmiastowe zaprzestanie użytkowania
- Inne produkty wycofane z oferty sklepu
Sieć apeluje o zwrot tych produktów i zapewnia, że proces oddawania towaru jest prosty i bezproblemowy. Jeśli ostatnio kupiłeś świąteczne dekoracje lub akcesoria w Sinsay, koniecznie sprawdź, czy dotyczy Cię ten komunikat.
Pilny komunikat Sinsay
Sinsay ogłosił wycofanie dwóch produktów ze swojej świątecznej kolekcji.
ZOBACZ TAKŻE: Rewolucyjne zmiany w Kodeksie Pracy! To dobra wiadomość dla pracowników!
Klienci, którzy zakupili te artykuły, proszeni są o natychmiastowe zaprzestanie ich użytkowania oraz skorzystanie z przygotowanej przez sieć procedury zwrotu.
Firma podkreśla, że bezpieczeństwo klientów jest priorytetem i zachęca do jak najszybszego zwrotu wskazanych produktów.
Osoby posiadające produkty proszone są o zaprzestanie korzystania i postępowanie zgodnie z procedurą zwrotu – czytamy w komunikacie Sinsay
Jakie produkty zostały wycofane?
Jedna z ulubionych sieciówek w Polsce, Sinsay, poinformowała o wycofaniu dwóch produktów ze swojej sezonowej kolekcji tuż przed świętami.
Chodzi o półmiski w świątecznych kształtach:
-
gwiazdki (numer indeksu: 699CX-MLC)
-
choinki (numer indeksu: 697CX-MLC)
Dlaczego te produkty zostały wycofane?
Decyzja o wycofaniu półmisków z oferty została podjęta po tym, jak wykazano, że produkty te nie spełniają wymaganych standardów jakości, co mogłoby wpłynąć na ich bezpieczeństwo i funkcjonalność.
Prośba o natychmiastowe zaprzestanie użytkowania
Sieć zwraca się z prośbą do klientów, którzy nabyli te artykuły, o natychmiastowe zaprzestanie ich użytkowania.
Zakupione produkty można zwrócić w sklepie. Proces zwrotu jest szybki i bezproblemowy.
Wystarczy udać się do najbliższego sklepu lub skontaktować się z obsługą klienta w celu uzyskania szczegółowych instrukcji.
Sieć oferuje pełen zwrot kosztów za wycofane artykuły.
Osoby, które chcą dokonać zwrotu zakupionego towaru, a nie posiadają paragonu lub innego dowodu zakupu, na miejscu będą zobowiązani do wypełnienia odpowiedniego formularza.
W przypadku zamówień internetowych proces zwrotu jest równie prosty. Wystarczy zalogować się na swoje konto klienta i postępować zgodnie z krokami opisanymi w przesyłanych mailowo instrukcjach.
Półmiski, choć piękne, mogą nie spełniać oczekiwań klientów pod względem trwałości czy bezpieczeństwa użytkowania.
Inne produkty wycofane z oferty sklepu
Sinsay przypomina również o konieczności zwrotu kilku innych produktów, które zostały wycofane ze sprzedaży w poprzednich miesiącach.
Na liście tych artykułów znalazły się m.in.:
-
dziecięca przytulanka (index: 8225P-00X)
-
maseczki w płachcie w różnych wariantach (indexy: 3648U-33X, 3648U-22X, 3648U-11X)
-
zabawkowy wózek (index: 7938R-MLC)
Marka apeluje o zaprzestanie korzystania z tych przedmiotów i ich jak najszybszy zwrot w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników.
Źródło zdjęć: Wikipedia, Canva, oficjalna strona Sinsay