12-latek został magistrem fizyki kwantowej! "Chce uczynić ludzi nieśmiertelnymi"

Cały świat mówi o niezwykłym 12-latku, który został magistrem fizyki kwantowej. Jak mówi, jego największym marzeniem, jest uczynić ludzi nieśmiertelnymi!

12-latek został magistrem fizyki kwantowej!

Jak poinformował w sobotę dziennik „Het Laatste Nieuw”  Laurent Simons z Ostendy w północnej Belgii, uzyskał tytuł magistra fizyki kwantowej. Ukończenie studiów zajęło mu zaledwie pół roku!

Laurent zdobył dyplom szkoły średniej w wieku 8 lat, a jego rodzicom zależało, by ten został pierwszym na świecie absolwentem uniwersytetu poniżej 10 lat. W tym czasie doszło jednak do sporu z władzami uczelni, które zmieniły ustalenia w kwestii egzaminów i ukończenie studiów w wieku 10 lat stało się niewykonalne. Chłopiec nie był w stanie zdać wszystkich egzaminów przed swoimi urodzinami, aby pobić ten rekord.

Te problemy w żaden sposób nie przeszkodziły Laurentowi w zdobywaniu kolejnych tytułów naukowych. Już w lipcu 2021 roku media informowały o niezwykle uzdolnionym chłopcu, który w ciągu roku z wyróżnieniem ukończył trzyletnie studia licencjackie z fizyki na uniwersytecie w Antwerpii.

Teraz 12-latek został magistrem fizyki kwantowej i to zapewne jeszcze nie koniec jego kariery naukowej.

„Cudowne dziecko”, „genialny chłopiec”!

Media na całym świecie były pod wrażeniem geniuszu Laurenta. Holenderski dziennik "De Telegraaf" nazwał go „cudownym dzieckiem”. Portal "Psych New Daily" pisał o „niezwykle uzdolnionym jedenastolatku”, a amerykański „Newsweek” informował o "genialnym chłopcu, który chce uczynić ludzi nieśmiertelnymi". Laurent mimo wielkich osiągnięć naukowych, pozostał skromny i jak sam o sobie mówi:

Nie czuję się kimś specjalnym, każdy z nas jest przecież na swój sposób inny.

Chłopiec ma jeden cel: „Chce uczynić ludzi nieśmiertelnymi”

Chłopiec, którego idolem Nikola Tesla, chce zająć się produkcją sztucznych narządów, a nawet wynaleźć całe sztuczne ciało w swoim laboratorium.

Jak mówi Laurent, jego największym marzeniem, jest uczynić ludzi nieśmiertelnymi! Ma już nawet na to pewien pomysł:

Drogą do tego będzie zastąpienie niektórych części ciała urządzeniami mechanicznymi.